Άλλη μία πετυχημένη χρονιά του προγράμματος "Στο βάθος κήπος!" έφτασε στο τέλος της!


Ευχαριστούμε πολύ για την συμμετοχή και την στήριξη σας κατά τη διάρκεια του προγράμματος!

 

Άλλη μια όμορφη χρονιά έφτασε στο τέλος της για το περιβαλλοντικό πρόγραμμα για παιδιά "Στο βάθος...κήπος"!


Σας περιμένουμε για να κάνουμε πικ νικ (με φρούτα!) και να παίξουμε την Κυριακή 28 Ιουνίου στις 11:00 το πρωί στο πάρκο Τρίτση!

 

Η Κ.Σ.Δ.Ε.Ο. "ΕΔΡΑ" στο 5ο Ετήσιο Συνέδριο Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης

Το καλοκαιρινό πάρτυ του Κέντρου Εναλλακτικλης Απασχόλησης  "ΔΙΑΔΡΟΜΗ"

Παρασκευή 26/6 στις 20.30 στην αυλή του Οικοτροφείου Ιπποκράτης ΙΙ.

Σας περιμένουμε!