Την Κυριακή στις 26 Απριλίου 2015 επιστρέφει το παιδικό περιβαλλοντικό πρόγραμμα "Στο Βάθος ΚΗΠΟΣ" μετά τις πασχαλινές διακοπές. Την συγκεκριμένη Κυριακή μάλιστα, τα παιδιά θα συμμετέχουν στην παγκόσμια δράση καθαρισμού και ανακύκλωσης "LET'S DO IT" σε συνεργασία με εθελοντές που δραστηριοποιούνται στο Πάρκο Αντ. Τρίτσης.
Περισσότερα: Από τις 26 Απριλίου η έναρξη του προγράμματος "Στο Βάθος...ΚΗΠΟΣ!"

Ανακοίνωση αποτελεσμάτων προκήρυξης για τη χορήγηση υποτροφίας μεταπτυχιακών προγραμμάτων
E.K.K.A
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ, ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ &
ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ
ΕΘΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ -
ΕΘΝΙΚΟ ΣΗΜΕΙΟ ΕΠΑΦΗΣ ΡΟΜΑ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ
ΤΜΗΜΑ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ & ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ Αθήνα, 8/4/2015