Άλλη μια όμορφη χρονιά έφτασε στο τέλος της για το περιβαλλοντικό πρόγραμμα για παιδιά "Στο βάθος...κήπος"!
Σας περιμένουμε για να κάνουμε πικ νικ (με φρούτα!) και να παίξουμε την Κυριακή 28 Ιουνίου στις 11:00 το πρωί στο πάρκο Τρίτση!
Άλλη μια όμορφη χρονιά έφτασε στο τέλος της για το περιβαλλοντικό πρόγραμμα για παιδιά "Στο βάθος...κήπος"!
Σας περιμένουμε για να κάνουμε πικ νικ (με φρούτα!) και να παίξουμε την Κυριακή 28 Ιουνίου στις 11:00 το πρωί στο πάρκο Τρίτση!