Την Κυριακή 30 Νοεμβρίου 2014 το πρόγραμμα "Στο βάθος...ΚΗΠΟΣ!" θα υλοποιηθεί στις 11:00 το πρωί στο πάρκο Τρίτση!

  • Θα φυτέψουμε στο λαχανόκηπο μας νέα φυτά και
  • θα φροντίσουμε τα ήδη φυτεμένα.
  • Επίσης θα φτιάξουμε οικολογικά Χριστουγεννιάτικα στολίδια!

 

 

Σας περιμένουμε!

Απο την Κ.Σ.Δ.Ε.Ο. "ΕΔΡΑ"