Την Κυριακή 30 Νοεμβρίου 2014 το πρόγραμμα "Στο βάθος...ΚΗΠΟΣ!" θα υλοποιηθεί στις 11:00 το πρωί στο πάρκο Τρίτση!
- Θα φυτέψουμε στο λαχανόκηπο μας νέα φυτά και
- θα φροντίσουμε τα ήδη φυτεμένα.
- Επίσης θα φτιάξουμε οικολογικά Χριστουγεννιάτικα στολίδια!
Σας περιμένουμε!
Απο την Κ.Σ.Δ.Ε.Ο. "ΕΔΡΑ"