Κυριακή 23 Νοεμβρίου

"Στο βάθος...ΚΗΠΟΣ!" στο πάρκο Τρίτση.

  • Φυτεύουμε και φροντίζουμε το λαχανοκηπό μας!
  • Μαθαίνουμε για τον κύκλο του νερού!