art4more 2014

Διεθνές Φεστιβάλ Τέχνης και Ψυχικής Υγείας για την Παγκόσμια Ημέρα Ψυχικής Υγείας (10/10), Σάββατο 18 & Κυριακή 19 Οκτωβρίου 2014, ΒΡΥΣΑΚΙ, Βρυσακίου 17, Πλάκα, ΕΙΣΟΔΟΣ ΕΛΕΥΘΕΡΗ. 8η φετινή διοργάνωση με θέμα τη θεραπευτική συμβολή των ζώων στη ψυχική υγεία.

Δείτε εδώ την αφίσα..

Δείτε εδώ το Δελτίο Τύπου

Tails of Therapy

Μια έκθεση με αφηγήσεις ιστοριών όπου ζώα συνέβαλαν στη θεραπευτική διαδικασία ατόμων με θέματα ψυχικής υγείας. Οπτικοακουστικό υλικό φωτίζει καινοτόμα προγράμματα, projects και πρακτικές από όλο τον κόσμο.

Αφήγηση: Πένυ Δεληγιάννη,σοπράνο παιδαγωγός. Γλώσσα Αφήγησης: Ελληνικά. Συμμετέχουν με ιστορίες: Σύνδεσμος Θεραπευτικής Ιππασίας Ελλάδος, Ινστιτούτο Ερευνών Anthrozoology Αγγλίας, ΙSAZ International Society.

Σάββατο 18/10 & Κυριακή 19/10, 12.00-00.00

YOGA KAI ΨΥΧΙΚΗ ΥΓΕΙΑ

 

Η γιόγκα είναι απαραίτητη στη σημερινή εποχή: καταπολεμά το στρες και την κατάθλιψη. Οι δύσκολες συνθήκες που επικρατούν, μας προκαλούν ένταση με αποτέλεσμα να αναπνέουμε γρήγορα. Η γιόγκα μας μαθαίνει να αναπνέουμε σωστά και αργά βελτιώνοντας έτσι τις λειτουργίες του σώματος και το αυτόνομο νευρικό σύστημα. Ουσιαστικά μέσω της γιόγκα, καταστέλλουμε την ένταση που μας περιβάλλει και δημιουργούμε μια ασπίδα προστασίας απέναντι στις νόσους.

To Περιβαλλοντικό Πρόγραμμα «Στο βάθος…ΚΗΠΟΣ!» για παιδιά ηλικίας 4-12 ετών, ξεκινάει για την ακαδημαϊκή χρονιά 2014-2015 την Κυριακή 28 Σεπτεμβρίου και ώρα 11.00 το πρωί στο πάρκο «Αντώνης Τρίτσης».

1) ΒΑΣΙΚΕΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ  ΑΥΤΟΑΜΥΝΑΣ- ΠΑΙΔΙΚΟ ΤΜΗΜΑ

Τα παιδιά πολλές φορές γίνονται εύκολος στόχος και θύματα βίας, λεκτικής, ψυχολογικής ή σωματικής, όχι μόνο από ενήλικες αλλά και μεγαλύτερα παιδιά στο σχολείο τους (σχολικός εκφοβισμός). Λαμβάνοντας υπ’ όψιν της η ΚΣΔΕΟ «ΕΔΡΑ» και η Πολιτιστική Λέσχη Έκφραση όλες τις διαφορετικές περιπτώσεις βίας τις οποίες είναι πιθανόν να αντιμετωπίσει ένα παιδί στη καθημερινότητά του, εκπόνησε ένα ειδικό πρόγραμμα, το οποίο δίνει στα παιδιά τα απαραίτητα εφόδια και τα βοηθάει να αντεπεξέλθουν σε όλες τις δύσκολες καταστάσεις.

Στη σύγχρονη εποχή το παιδί χρειάζεται ηρεμία και χαλάρωση περισσότερο απ' τον ενήλικα, γιατί το παιδί είναι πιο ευαίσθητος δέκτης στους εξωτερικούς θορύβους και ιδιαίτερα σε κάθε δυσαρμονία.