Κοπή πίτας – Εγκαίνια Κ.Δ.Β.Μ. 1 της Κ.Σ.Δ.Ε.Ο. «ΈΔΡΑ»

Στα νέα γραφεία του φορέα Κ.Σ.Δ.Ε.Ο. «ΈΔΡΑ», στην οδό Αισχύλου 5-7 στο Περιστέρι, κόπηκε σε εορταστικό κλίμα η πρωτοχρονιάτικη πίτα για το 2016.
Το λόγο στην αρχή της εκδήλωσης πήρε η Πρόεδρος του φορέα Μαρία Κερασόγλου η οποία κάνοντας μία μικρή αναδρομή σκιαγράφησε την πορεία της Κ.Σ.Δ.Ε.Ο. «ΈΔΡΑ» η οποία ξεκίνησε το 2001 με μια μικρή δομή και 15 χρόνια μετά αριθμεί τριάντα, εξυπηρετώντας πάνω από 1000 άτομα σε καθημερινή βάση. Στην συνέχεια o Επιστημονικά Υπεύθυνος κ. Αλέξανδρος Οικονόμου τόνισε πως η επιτυχία ενός οργανισμού βασίζεται στις καλές σχέσεις και στην δύναμη του προσωπικού του.
Το παρόν στην εκδήλωση έδωσε και ο Δήμαρχος της πόλης Ανδρέας Παχατουρίδης, ο οποίος στο χαιρετισμό του απηύθυνε συγχαρητήρια στον φορέα και είπε χαρακτηριστικά: «..Πολύ μεγάλο είναι το κοινωνικό έργο, που προσφέρουν οι Κ.Σ.Δ.Ε.Ο. «ΕΔΡΑ», σε αυτή την περίοδο της οικονομικής κρίσης. Νέοι επιστήμονες υπό την καθοδήγηση της Προέδρου Μ. Κερασόγλου και του Α. Οικονόμου συνεργάζονται στενά με τις κοινωνικές υπηρεσίες του Δήμου μας..». Επίσης παρευρέθησαν εκπρόσωποι του Δήμου Φυλής καθώς και εκπρόσωπος της Κίνησης Πολιτών Δυτικής Αθήνας.
Κέντρο δια βίου μάθησης
Παράλληλα με την κοπή της πίτας έγιναν και τα εγκαίνια του νέου Κέντρου Δια βίου Μάθησης του φορέα, το οποί στεγάζεται στην οδό Αισχύλου 5 στο Περιστέρι. Μια νέα δομή στο Περιστέρι που στόχο έχει να παρέχει ποιοτική εκπαίδευση σε όλες τις ομάδες του πληθυσμού, και ιδιαίτερα σε εκείνες που βιώνουν με σφοδρότητα την οικονομική κρίση και απειλούνται με κοινωνικό και εκπαιδευτικό αποκλεισμό.

![]() |
![]() |

