Την Κυριακή 8 Μαρτίου 2015 το πρόγραμμα "Στο βάθος...ΚΗΠΟΣ!" θα υλοποιηθεί στις 11:00 το πρωί στο πάρκο Τρίτση!
Φυτεύουμε και φροντίζουμε το λαχανόκηπο μας και μαθαίνουμε για την ανακύκλωση!
Σας περιμένουμε

!