Το πρώτο "Στο βάθος..Κήπος" της νέας χρονιάς
την Κυριακή 11 Ιανουαρίου 2015 στο πάρκο Τρίτση
Φυτεύουμε και φροντίζουμε τον λαχανοκηπό μας
Φτιάχνουμε οικολογικές κατασκευές
Κυριακή 11 Ιανουαρίου στις 11 το πρωί !

Το πρώτο "Στο βάθος..Κήπος" της νέας χρονιάς
την Κυριακή 11 Ιανουαρίου 2015 στο πάρκο Τρίτση
Φυτεύουμε και φροντίζουμε τον λαχανοκηπό μας
Φτιάχνουμε οικολογικές κατασκευές
Κυριακή 11 Ιανουαρίου στις 11 το πρωί !
